iBard24 to nowoczesna aplikacja do backupu i archiwizacji danych (dokumentów, prezentacji, faktur, baz danych z systemu finansowo-magazynowego oraz archiwum poczty e-mail).
Usługa pozwala na wykonywanie automatycznych kopii zapasowych baz danych oraz plików ze wszystkich rodzajów urządzeń, w tym również mobilnych. Dane te umieszczone są na bezpiecznych serwerach Comarch Data Center, co pozwala, w sytuacji awaryjnej, na szybkie odzyskanie utraconych danych. Proces backupu jest całkowicie zautomatyzowany poprzez możliwość ustawienia harmonogramu kopii zapasowej.
Dzięki synchronizacji danych pomiędzy urządzeniami użytkownik łatwo przesyła jak i uzyskuje dostęp do plików przez całą dobę.
Opinie naszych klientów potwierdzają nasze kompetencje we wdrażaniu systemu informatycznego. Posiadamy ponad 150 zakończonych sukcesem wdrożeń. Firmy, które nam zaufały są zadowolone z jakości naszej usługi a oprogramowanie firmy Comarch uważają za skuteczne narzędzie do zarządzania przedsiębiorstwem.
Zaufali nam m.in.: