Kontakt

Dane teleadresowe

Primaco Sp. z o.o.

70-302 Szczecin
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 24c/6

Biuro Obsługi Klienta / Dział Handlowy

Asysta Techniczna - dla Klientów z umowami serwisowymi

Asysta Techniczna - dla Klientów bez umów serwisowych

Dominik Stasiek

Kierownik ds. Wdrożeń

Marta Kubińska

Dyrektor Handlowy

Napisz do nas

    Wysyłając wiadomość przez formularz kontaktowy, udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
    Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez firmę Primaco Sp. z o.o.

    Asysta
    Comarch ERP

    Masz możliwość skorzystania z telefonicznego wsparcia specjalistów Comarch. W przypadku Comarch ERP Optima wymagany jest zakup Upgrade Premium, a w przypadku Comarch ERP XL dodatkowego pakietu.

    Konsultanci Comarch udzielają wsparcia w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 14:00. By z niej skorzystać zadzwoń na nr: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2 i zaloguj się przy użyciu indywidualnego numeru ID i PIN, który znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego oprogramowania. Przewidywany czas, jednorazowego wsparcia telefonicznego wynosi do 30 minut.

    Każdy użytkownik systemu Comarch ERP, w czasie gwarancji oprogramowania, ma dostęp do INDYWIDUALNYCH STRON KLIENTA. Indywidualne Strony Klienta to obszar zawierający zestaw pomocy przydatnych w codziennej pracy. Korzystanie z wyżej wymienionej strony umożliwia dostęp do materiałów dotyczących zakupionego przez Klienta oprogramowania (filmy instruktażowe, podręczniki, ćwiczenia, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania); korzystanie z forum dyskusyjnego; zgłaszanie pytań merytorycznych i technicznych w sprawie produktów; dostęp do informacji związanych z posiadanym oprogramowaniem w tym: wykaz posiadanych instalacji, informacja o dacie ich końca ważności, kontakt do firmy partnerskiej.

    Dostęp do stron jest możliwy po zalogowaniu się na stronie www.erp.comarch.pl/klienci

    Do zalogowania na stronę Indywidualnych Stron Klienta niezbędny jest numer ID oraz PIN z certyfikatu zakupionego oprogramowania.

    Asysta dla klientów
    Primaco

    Zespół asysty technicznej Primaco działa niezależnie od pomocy oferowanej przez Comarch w ramach Gwarancji Standardowej i Premium. Kontaktując się z nami proszę mieć na uwadze, że jako firma usługowa pobieramy opłatę za pomoc udzielaną przez naszych konsultantów. W celu skontaktowania się z naszą asystą:

    • PRZEŚLIJ ZGŁOSZENIE E-MAIL na adres asysta@primaco.pl. To podstawowy i
      praktycznie najszybszy sposób realizacji zgłoszenia. Otrzymasz automatyczne
      potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia z wskazanym w tytule wiadomości
      numerem ID przypisanym do tego konkretnego zgłoszenia. Nasz konsultant będzie kontaktował się z Państwem po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. W dalszej korespondencji prosimy o zachowanie numeru ID zgłoszenia w tytule wiadomości.

    Klienci, którzy podpisali z nami odrębną umowę na comiesięczne usługi asysty technicznej, mają możliwość kontaktu z naszym konsultantem za pomocą:

      • zgłoszenia e-mail na adres asysta@primaco.pl, oraz
      • dedykowanej infolinii Primaco pod numerem 91 464 78 46 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

    Klienci, którzy nie podpisali z nami odrębnej umowy na comiesięczne usługi asysty technicznej zgłoszenia mogą dokonywać tylko poprzez przesłanie zgłoszenia e-mail na adres asysta@primaco.pl 

    Klienci, którzy podpisali z nami odrębną umowę za comiesięczne usługi asysty technicznej, są obsługiwani priorytetowo.