Primaco Sp. z o.o.
70-302 Szczecin
ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 24c/6
Masz możliwość skorzystania z telefonicznego wsparcia specjalistów Comarch. W przypadku Comarch ERP Optima wymagany jest zakup Upgrade Premium, a w przypadku Comarch ERP XL dodatkowego pakietu.
Konsultanci Comarch udzielają wsparcia w dni robocze w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00 – 14:00. By z niej skorzystać zadzwoń na nr: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew.2 i zaloguj się przy użyciu indywidualnego numeru ID i PIN, który znajdziesz na certyfikacie dołączonym do zakupionego oprogramowania. Przewidywany czas, jednorazowego wsparcia telefonicznego wynosi do 30 minut.
Każdy użytkownik systemu Comarch ERP, w czasie gwarancji oprogramowania, ma dostęp do INDYWIDUALNYCH STRON KLIENTA. Indywidualne Strony Klienta to obszar zawierający zestaw pomocy przydatnych w codziennej pracy. Korzystanie z wyżej wymienionej strony umożliwia dostęp do materiałów dotyczących zakupionego przez Klienta oprogramowania (filmy instruktażowe, podręczniki, ćwiczenia, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania); korzystanie z forum dyskusyjnego; zgłaszanie pytań merytorycznych i technicznych w sprawie produktów; dostęp do informacji związanych z posiadanym oprogramowaniem w tym: wykaz posiadanych instalacji, informacja o dacie ich końca ważności, kontakt do firmy partnerskiej.
Dostęp do stron jest możliwy po zalogowaniu się na stronie www.erp.comarch.pl/klienci
Do zalogowania na stronę Indywidualnych Stron Klienta niezbędny jest numer ID oraz PIN z certyfikatu zakupionego oprogramowania.
Zespół asysty technicznej Primaco działa niezależnie od pomocy oferowanej przez Comarch w ramach Gwarancji Standardowej i Premium. Kontaktując się z nami proszę mieć na uwadze, że jako firma usługowa pobieramy opłatę za pomoc udzielaną przez naszych konsultantów. W celu skontaktowania się z naszą asystą:
Klienci, którzy podpisali z nami odrębną umowę na comiesięczne usługi asysty technicznej, mają możliwość kontaktu z naszym konsultantem za pomocą:
Klienci, którzy nie podpisali z nami odrębnej umowy na comiesięczne usługi asysty technicznej zgłoszenia mogą dokonywać tylko poprzez przesłanie zgłoszenia e-mail na adres asysta@primaco.pl
Klienci, którzy podpisali z nami odrębną umowę za comiesięczne usługi asysty technicznej, są obsługiwani priorytetowo.